top of page

Suomalainen verkkokauppa - asiakaspalvelu +358 46 96 805 96 - Toimitus VAIN 2.95€ yli 50€ tilauksiin 0€

Vyojalaukku.fi:n tuotteet ovat korkealaatuisia ja meille asiakastyytyväisyys on tärkeä asia.

Mikäli tilaamasi tuotteet eivät sinua kuitenkaan ole miellyttäneet, 

voit palauttaa ne seuraavia ohjeita noudattaen.

Palauta käyttämätön tuote

Kuluttajana sinulla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta. Huomioithan seuraavat seikat:

Palautettava tuote/tuotepakkaus on käyttämätön, samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa sekä täysin myyntikuntoinen

Kaikki tuotteeseen liittyvät tavarat (ohjeet,tuotepakkaukset yms.) on palautettava tuotteen mukana

Palautettavan tuotteen tulee olla puhdas eikä siinä saa ilmetä esimerkiksi eläinten karvoja, pölyä tai muita roskia

Palautusoikeus ei koske

Kuluttajansuojalaissa on määritelty tuotteet, joita vaihto- ja palautusoikeus ei koske, kuten hygieniatuotteet.

Palauttaminen

Ilmoita meille aina palautuksestasi sähköpostitse ENNEN palautuksen lähettämistä info@vyölaukku.fi. 

Tämä on tärkeää, jotta osaamme odottaa sinulta saapuvaa palautusta ja otamme palautuksesi käsittelyyn mahdollisimman nopeasti palautuksen saavuttua meille.

Liitä palautuksen mukaan palautuslomake

Pakkaa palautus huolellisesti ja käytä alkuperäisiä suoja- ja pakkausmateriaaleja

Käytä lähetyspalautuksessa sähköistä saapumisilmoitusta

Palautuksesta aiheutuvat palautus- ja käsittelykulut ovat asiakkaan vastuulla.

Palautus:

Kalustepisara Oy / Vyö ja Laukku

Loimijoentie 94, 32440 ALASTARO

+358469680596

info@vyojalaukku.fi

Maksun palautus

Kaikki palautukset käsitellään saapumisjärjetyksessä. Palautuksesi saavuttua ja sen tarkistettuamme teemme hyvityksen aina tilauksessa käyttämäsi maksutavan mukaisesti. Hyvitys tehdään mahdollisimman nopeasti, kuitenkin 14 vrk:n kuluessa palautuksen saapumisesta. 

Mikäli palautettu tuote on vaurioitunut, jälleenmyyntikelvoton tai käyttöön otettu on Vyöjalaukku.fi:llä oikeus periä arvonalennus tuotteen alkuperäiseen arvoon saakka. Mikäli tuote on tahriintunut, siinä esiintyy eläimen karvoja tai pölyä johtaa se automaattisesti tuotteen palautuksen hylkäämiseen.

Mikäli tilaus sisältää kampanjakoodilla saadun edun, alennuksen tai ilmaisen toimituksen ja tuotteita palautettaessa tilauksen arvo jää alle kampanjassa osoitetun minimisumman, alennus peruuntuu tai pienenee. Erotus veloitetaan palautettavasta summasta.

Bonus-tuotteet

Jos tilauksesi mukana on tullut maksuton bonus-tuote (kaupanpäällinen, kylkiäinen tms.) ja kampanjan ehdot eivät tuotteiden palauttamisen jälkeen enää täyty, palauta bonus-tuote palautuksen mukana. Palauttamattomista bonus-tuotteista peritään niiden arvo.

Reklamaatio

Mikäli sinulle toimitettu tuote on väärä, viallinen tai vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta. Lähetä kuvat ja lisätiedot tilauksestasi sähköpostitse info@vyölaukku.fi viipymättä tai viimeistään kolmen (3) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Säilytä aina myös vahingoittunut kuljetuspakkaus. 

Muuta

Vyölaukku.fi ei hyväksy palautusta, joka on tehty ilman yhteydenottoa tai hyväksyttyjen palautusohjeiden noudattamista. Tällaisessa tapauksessa toisen osapuolen katsotaan rikkovan sopimusehtoja ja Vyölaukku.fi toimittaa palautuksen takaisin asiakkaalle tämän kustannuksella tai pidättää palautettavasta summasta toimistomaksun 20€.

bottom of page