top of page

Suomalainen verkkokauppa - asiakaspalvelu +358 46 96 805 96 - Toimitus VAIN 2.95€ yli 50€ tilauksiin 0€

Yleistä
Verkkokaupan tuotteita myy Kalustepisara Oy (y-tunnus 1026060-7). Myymme tuotteita yksityis- ja yritysasiakkaille Suomeen (toimitus mahdollinen myös muihin maihin, kysy lisää (info@vyöjalaukku.fi). Hinnat sis. ALV 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 
Sopimusehdoissa noudatetaan Suomen lakia. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään. Kuluttajan tulee myös tutustua sopimusehtoihin.
Asiakas sitoutuu pitämään salasanansa henkilökohtaisena ja vastaa tunnuksillaan tapahtuvasta asioinnista verkkokaupassa.
 
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö maksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti eikä tietoja luovuteta kolmansille osapuolille. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Kuluttajan tulee palata maksutapahtuman jälkeen takaisin verkkokauppaan, jotta tilauksesi etenee loppuun ja saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Tilaaja on velvollinen tarkastamaan tuotteet ja niiden ominaisuudet haluamikseen ennen tilauksen vahvistamista ja maksamista Vyölaukku.fi sivustolla. Tilaus on sitova, kun asiakas on sen sivustolla vahvistanut ja maksanut. Sekä Vyölaukku.fi että kuluttaja sitoutuvat sopimukseen ja ovat velvollisia noudattamaan tilaushetkellä voimassaolevia tilaus – ja sopimusehtoja kaikilta osin.
Kuluttajan tehtyä tilauksen hänen katsotaan hyväksyneen kauppaan liittyvät ehdot, tuotteiden ominaisuudet, voimassa olevat hinnat ja toimitusajat sekä myös sen, että tuotteiden sävy voi luonnossa poiketa hieman nettisivuilla esitetyistä värimalleista.
Tilauksen jälkeen kuluttaja saa sähköpostitse tilausvahvistuksen. Kuluttajan tulee tarkistaa, että tilausvahvistuksen sisältö on oikea. 

Hinnat
Tuotteiden voimassa olevat hinnat näkyvät Vyöjalaukku.fi sivustolla. Ilmoitettuihin hintoihin sisältyy ALV 24 %. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja ellei muuta ole mainittu. Voimassaoleva hinta on euroissa (EUR). Vyölaukku.fi pidättää oikeuden hinnan muutoksiin ja tilauksen perumisen ”selvissä hintavirhe” -tapauksissa. Hintavirhe tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys esimerkiksi nollahintaiset tuotteet tai desimaalivirheet hinnan ilmoittamisessa. Poikkeukselliset toimituskulut, jotka on määritelty tiettyihin euromääräisiin rahasummiin, perustuvat tilattavien tuotteiden kokonaissummaan alennusten jälkeen. 
 
Toimitusehdot
Kuluttaja on velvollinen ilmoittamaan yhteystietonsa tarkasti tilausvaiheessa. Vyöjalaukku.fi ei vastaa kuluista ja seuraamuksista, mikäli tilaajan antamat osoitetiedot osoittautuvat puutteellisiksi tai virheellisiksi. Tuotteet siirtyvät toimitettaviksi, kun asiakas on maksanut tuotteet ja suoritus näkyy järjestelmässä.
 
Toimituskulut vaihtelevat tuotteiden laadun, painon, kuljetustavan sekä -paikan mukaan.
Lopulliset toimituskulut kuluttaja näkee aina tilauksen teon yhteydessä.
 
Huomaamaton lähetys
Mikäli toivot lähetyksen olevan mahdollisimman huomaamaton kirjoita tilauksen lisätietoihin ”huomaamaton toimitus”. Tällöin toimitus lähetetään valkoisessa tai ruskeassa pakkauksessa ja lähettäjänä on Kalustepisara Oy.
 
Toimitusaika
Tilauksen käsittely-/pakkausaika on 2-5 arkipäivää tilauksen ja maksun kirjautumisesta.  Mikäli tuote on varastossamme on niiden toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää.
Vyölaukku.fi toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.
 
Kaikki Vyöjalaukku.fi:n toimitukset tapahtuvat Postin, Matkahuollon tai rahtiliikkeen välityksellä. Lähetystapa riippuu lähetyksen koosta ja tuotteen toimitusosoitteesta. Kuluttaja päättää toimitustavan kassalla. Ostoksen ylittäessä euromäärällisesti ilmaisen toimituksen rajan toimitetaan paketti veloituksetta lähimpään kuljetusliikkeen (esim. Posti) toimipisteeseen. 
Vyölaukku.fi ei ole vastuussa siitä, mikäli paketin kuljettanut huolitsija valitsee paketille vaihtoehtoisen noutopisteen.

Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Vyöjalaukku.fi on ilmoittanut eri toimitusajat,
toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun ajan mukaisesti.

Vyöjalaukku.fi ei ole vastuussa viivästyksistä, joihin ei itse kykene vaikuttamaan. Tällaisia ovat esimerkiksi tehtaiden tuotantoon ja kuljetuskalustoon liittyvät ongelmat.
 
Palautukset 
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tai vialliset tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautettavan tuotteen tulee myös olla käyttämätön ja alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessaan sekä myyntikuntoinen. Palautustuotteissa ei saa olla eläinten karvoja, pölyä tai muita roskia. Mikäli tuotteessa on eläinten karvoja/pölyä/roskia, emme hyväksy palautusta. Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse info@ vyöjalaukku.fi ENNEN tuotteen palauttamista ja lisätä palautuslomake palautuksen mukaan.
Vyölaukku.fi ei hyväksy palautusta, joka on tehty ilman yhteydenottoa tai hyväksyttyjen palautusohjeiden noudattamista. Tällaisessa tapauksessa toisen osapuolen katsotaan rikkovan sopimusehtoja ja Vyölaukku.fi toimittaa palautuksen takaisin asiakkaalle tämän kustannuksella tai pidättää palautettavasta summasta toimistomaksun 20€.
 
Kuluttajansuojalaissa on määritelty tuotteet, joita palautusoikeus ei koske, kuten hygieniatuotteet esim. sukkahousut, hiusharjat ym.
 
Palautuksesta aiheutuvat posti- ja käsittelykulut, ovat asiakkaan vastuulla.

Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruminen eikä oikeuta rahojen palauttamiseen. Noutamatta jätetyistä lähetyksistä palautustilanteessa peritään 20€ suuruinen toimistomaksu sekä toimituskulut. Tilauksen uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut tulevat vastaanottajan maksettaviksi. 

Jos tilauksesi mukana on tullut maksuton bonus-tuote (kaupanpäällinen, kylkiäinen tms.) ja kampanjan ehdot eivät tuotteiden palauttamisen jälkeen enää täyty, palauta bonus-tuote palautuksen mukana. Palauttamattomista bonus-tuotteista peritään niiden arvo.

Mikäli tilaus sisältää kampanjakoodilla saadun edun, alennuksen tai ilmaisen toimituksen ja tuotteita palautettaessa tilauksen arvo jää alle kampanjassa osoitetun minimisumman, alennus peruuntuu tai pienenee. Erotus veloitetaan palautettavasta summasta.

Yritysten välisessä kaupassa ei sovelleta kuluttajasuojan mukaista palautusoikeutta.
 
Reklamaatio
Mikäli kuluttajalle toimitettu tuote on viallinen tai vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta. Lähetä kuvat ja lisätiedot tilauksestasi sähköpostitse info@ vyöjalaukku.fi viipymättä, viimeistään kolmen (3) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Säilytä aina myös vahingoittunut kuljetuspakkaus. 
 
Vyölaukku.fi ei vastaa
a) tuotteen vääränlaisen käsittelyn tai käytön aiheuttamista vaurioista
b) vääränlaisen säilytysolosuhteen aiheuttamista vaurioista
c) tuotteen normaalikäytön aiheuttamasta kulumisesta.

Ensisijaisesti vaurioituneen tuotteen tilalle toimitetaan uusi vastaava tuote. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa hyvitys on korkeintaan tuotteen summaa vastaava summa. Vaurioituneen tuotteen palautuksessa sovelletaan normaaleja palautusehtojamme.

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Kuluttajan tulee jo lähetyksen vastaanottaessaan välittömästi tarkistaa pakkausten kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tulee kuluttajan tehdä välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeen edustajalle.

Oikeus evätä tilaus
Vyölaukku.fi pidättää oikeuden evätä tilauksen tarvittaessa
 
Tietoturva
Asiakas on tietoinen siitä, että avoimen tietoverkon käyttö sisältää tietoturvallisuusriskin. Vyölaukku.fi pyrkii järjestämään tietojärjestelmiensä tietoturvan yleisesti hyväksyttävällä tavalla ja estämään asiattomien pääsyn tietojärjestelmiin.
 
Vyöjalaukku.fi ei vastaa asiakkaan tietoturvallisuudesta palvelua käytettäessä. Asiakas vastaa itse palvelun käytössä tarvitsemiensa tietokoneiden, tietojärjestelmien, lähiverkon tai muiden vastaavien laitteiden tai järjestelmien suojauksesta ja tietoturvasta. Asiakas vastaa riittämättömän suojauksen seurauksista sekä asiakkaan tuottamuksesta verkkoon tulleiden tai verkon kautta levinneiden virusten ja muiden vastaavien haittojen Vyölaukku.fi:n käyttäjille tai kolmansille osapuolille aiheuttamista vahingoista.
 
Henkilötietojen käsittely
Henkilötietojen käsittelyssä ja rekisteröinnissä menetellään henkilötietolain edellyttämällä tavalla. Kalustepisara Oy ei luovuta asiakasrekisterinsä tietoja kolmannelle osapuolelle ilman asiakkaan suostumusta. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteesta. 

Ylivoimainen este (force majore)
Vyöjalaukku.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Vyölaukku.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Vyöjalaukku.fi:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Vyöjalaukku.fi ei vastaa myöskään ylivoimaisen esteen aiheuttamista tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
 
Ehtojen muuttaminen
Vyöjalaukku.fi pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
 
Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
 
Muuta
Oikean kokoisten tuotteiden valitseminen on kuluttajan vastuulla. Vyöjalaukku.fi ei vastaa virhearvioista tai mittausvirheistä. Tuotteiden säilyttäminen on kuluttajan vastuulla. Vyöjalaukku.fi ei hyväksy palautettavaksi esim. kastumisen takia myyntikelvottomaksi muuttunutta tuotetta. Tällaisissa tapauksissa tuote lähetetään kuluttajalle takaisin tämän kustannuksella.

Kuluttajan peruuttaessa tilaus ennen kuin se ehditään lähettää, peritään palautettavasta summasta käsittelymaksu 8€. Mikäli lähetys on ehditty pakata, peritään toimistomaksu 20€.

Poistotuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Tuotteissa voi esiintyä pieniä kosmeettisia virheitä tai muita vajavaisuuksia.
 

bottom of page